Michael Jackson MinnesBlogg

Alla inlägg den 21 september 2010

Av mjjackson - 21 september 2010 17:00

            Dagens låt  





Michael Jackson ~ One More Chance

Av mjjackson - 21 september 2010 14:51

   

En källa som jobbar inom Michaels estate (egendom), och inom Sony gick idag ut och berättade att ett nytt Michael Jackson album möjligtvis är på ingång! Källan berättar:


"Det finns fortfarande planer på ett nytt album mellan juni och augustis tidsperiod. Räkna med att höra mer om detta i nästa månad"


Det är material inspelat mellan 2001 och 2009, och kommer att innehålla några "out-takes" från Invincible. Det kommer även att vara nyare låtar från 2007 till 2009. Albumet ska innehålla Cirka 12-16 helt nya låtar.


Källa

Av mjjackson - 21 september 2010 14:00

 

Quincy Jones, som nu är sjuttiosju år gammal, intervjuades i Sverige av Johnny Davis.


I intervjun sade Quincy han brukade kalla Michael "stinkande".
Michael och Quincy gjort tre album tillsammans, "Off the Wall" 1979, "Thriller" 1982 och "Bad" under 1987 ... "Då Michael gav mig sparken", Quincy sagt. Han hade drivit Michael mot hip-hop, men Michael betvivlade att säga att, "Quincy inte förstå verksamheten längre." Paret förblev vänner men ända till slutet.


"Jag var i London när han sålde ut de tio konserter och sedan sålde ut fyrtio mer," Quincy till. "Han kallade mig. Han ville ta med barnen över. Men jag var med Mohamed Al Fayed på sin plats. Jag sa, 'jag får se dig i Los Angeles, "och det var sista gången jag pratade med honom."


"Visste du att han var på ett dåligt sätt?" Davis frågade.


"Nej, nej, svarade han. "Det fanns inget sätt att veta. Det finns inget sätt någon kan ställas till svars för vad som hände. Konstnärer som kroppsbyggnad, de kan göra vad de vill. Du måste övervaka honom 24 / 7 för veta vad som händer. "


"Hur är det antal föreställningar? Var det alltför många för honom att klara av? "Davis frågade sedan.


"Jag vet inte, man. Det är personligt. Så, så personlig. Det finns alltför många detaljer. Om du inte är helt medveten om allt, är det svårt att göra en bedömning. "


Källa

Klockan

Presentation


Det här är en Michael Jackson minnesblogg.
KING OF POP
1958-2009

Kontakt: mjjackson1@hotmail.com

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favorit låt av Michael Jackson?
 Man in the mirror
 Billie Jean
 Beat it
 Smooth criminal
 You’re not alone
 Thriller
 Wanna be startin’ somethin
 In the closet
 Don’t stop ’til you get enough
 Shoo-be-doo-be-doo-da-day
 We are the world
 Scared of the moon
 Ben
 Little Susie

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vill du översätta?


Ovido - Quiz & Flashcards