Michael Jackson MinnesBlogg

Alla inlägg under november 2010

Av mjjackson - 4 november 2010 14:18

 

Why not just tell people I’m an alien from Mars?
Tell them I eat live chickens and do a voodoo dance at midnight.
They’ll believe anything you say, because you’re a reporter.
But if I, Michael Jackson, were to say, “I’m an alien from Mars,
and I eat live chickens and do a voodoo dance at midnight,”
people would say, “Oh, man, that Michael Jackson is nuts.
You can’t believe a damn word that comes out of his mouth.” 





~Michael Jackson

Av mjjackson - 4 november 2010 08:11

Dagens låt


Av mjjackson - 3 november 2010 23:01

Maria Montazami har lagt upp ett klipp på hennes blogg där några barn dansar till Thriller hemma hos dem


Av mjjackson - 3 november 2010 10:44

Michael betyder jätte mycket för mig. Han har lärt mig att man ska ta tillvara på livet och att alla inte har det lika bra som jag har och jag ska vara nöjd med det jag har. Han har också visat att man kan samarbeta och värna om miljön. Tack vare Michael är jag den jag är idag. Jag vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade Michael. Michael har lärt mig att inte döma. Innan jag ¨hittade¨ Michael kunde jag gå och döma personer hela tiden men det gör jag inte längre. 

Michael är min gud.


Jag älskade honom igår, jag älskar honom idag, jag älskar honom för all framtid.


Its all for love L.O.V.E   

Av mjjackson - 1 november 2010 19:18

Klockan

Presentation


Det här är en Michael Jackson minnesblogg.
KING OF POP
1958-2009

Kontakt: mjjackson1@hotmail.com

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken är din favorit låt av Michael Jackson?
 Man in the mirror
 Billie Jean
 Beat it
 Smooth criminal
 You’re not alone
 Thriller
 Wanna be startin’ somethin
 In the closet
 Don’t stop ’til you get enough
 Shoo-be-doo-be-doo-da-day
 We are the world
 Scared of the moon
 Ben
 Little Susie

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vill du översätta?


Ovido - Quiz & Flashcards